ADWORDS SEO GOOGLE+
Hvad er formålet med
søgeoptimering?
- Få relevante besøgende ind på din hjemmeside. Den relevante trafik dirigeres direkte ind på den side, der relaterer til det søgte ord.
- Med søgeoptimering skaffer man relevante besøg og kundeemner, da trafikken ofte stammer fra søgninger efter dine produkttyper og services.
- Opnå kundebevidsthed om din virksomhed (eksponering).
- Brug af søgeoptimering vil din virksomhed være til stede, hvor der søges produkter og ydelser, som relaterer sig til dine.
- Placerer din virksomhed foran konkurrenten. Hvis din virksomhed ikke har en god placering, er der andre, der har - og så løber konkurrenten med kunden!
- Forøge hjemmesidens værdi overfor de besøgende.
- Søgeoptimering omhandler bl.a. at gøre din hjemmeside mere relevant og informativ, hvilket både er til glæde for kunden, dig og søgemaskinerne.
Fakta
om søgemaskiner og søgeoptimering:
- Op
til 90% af al trafik på en hjemmeside kommer fra søgemaskiner.
- Søgemaskinerne
hjælper med at holde styr på den kolossale mængde information, internettet
består af.
- Der
findes over 1000 søgemaskiner, men det er de 3 største, der giver over 95% af
trafikken.
- 80%
af brugerne ser kun på den første resultatside efter en søgning - finder de ikke
noget, laver de en ny søgning.
- Hvis
din virksomhed ikke ligger på side 1 eller 2 efter en søgning, kommer der ikke
besøg fra søgemaskiner.
- Du
kan ikke forvente topplaceringer på alle søgeord.
- Trafik
fra søgemaskiner giver værdifulde kunder, da de på forhånd har søgt efter
produktet/emnet.
- Mange
søgemaskiner leverer informationer til andre portaler og dermed spredes en god
placering til mange andre.
- Google bruges f.eks. som søgeenhed på mange af de store mediehuse m.m.
Vi har opbygget en meget stor ekspertise vedr. ovenstående, og kan også hjælpe din virksomhed til en top placering.
Søgemaskineoptimering (SEO) er optimering af teknik, indhold og link for at få jeres webside til at ligge bedre i søgeresultaterne
på diverse søgemaskiner. Det handler om at lave en både on og off webside kampagnehåndtering, for at sikre, at hjemmesiden
bliver optimeret bedst muligt.
Den største søgemaskine på nettet er Google og derfor arbejder mange søgemaskineeksperter med netop den søgemaskine.
Der er mange parametre der afgør om man ligger godt i søgemaskinerne.
Antal indgående links er en af de største parametre man skal arbejde med. Men teksten på websitet, meta tags og mange andre faktorer er også
væsentlige.
